Specjalista wsparcia użytkowników
(Nr ref. CTO - IT 2025 )
Miejsce pracy:
Poznań
Odpowiemy wyłącznie na wybrane oferty.
Opis zadań na stanowisku:
- Wsparcie użytkowników w codziennej pracy
- Dbanie o bezpieczeństwo stacji roboczych
- Poszukiwanie nowych rozwiązań usprawniających działania zespołu
Oczekiwania wobec kandydatów:
- Status studenta, absolwenta lub doświadczenie w telekomunikacji, informatyce lub kierunkach pokrewnych
- Dobra znajomość obsługi i konfiguracji stacji roboczych Windows 10 i Windows 11
- Wiedza serwisowa z zakresu sprzętu i oprogramowania biznesowego
- Znajomość narzędzi i usług opartych na rozwiązaniach Microsoft (Office 365, Active Directory, Exchange, M365)
- Znajomość sieci LAN i podstawowych zagadnień sieciowych (protokół DHCP, TCP/IP, DNS)
Wybranej osobie oferujemy:
- Umowę o pracę
- Prywatną opiekę medyczną w Enel-Med
- Ubezpieczenie na życie
- Kartę sportową
- Dodatkowy dzień wolny w roku
- Dodatkowe świadczenia socjalne